onsdag 1 december 2010

Jultävlingen!

TÄVLINGEN ÄR NU AVSLUTAD!!


Sådärja. Nu kommer äntligen min JULTÄVLING!!

Regler för tävlingen:

1. Klicka HÄR för att gå till vår webbutik och se efter vad du helst skulle vilja ha från Tomten.

2. Skriv i kommentarsfältet nedan din önskan SAMT en motivering varför du skulle vilja ha den saken.

3. Glöm inte ditt namn! En anonym kan inte vinna...

4. Det här är inget krav, men länka gärna till tävlingen från din egen blogg.

5. Tävlingen pågår fram till måndag 6 december kl 21.00.

6. Bästa motiveringen vinner, så här gäller det att vara fantasirik och fyndig. Enväldig jury: jag själv.

LYCKA TILL!!
PS. Med reservation för att just din önskegåva tar slut... Men då får du önska dig något annat istället. DS.

3 kommentarer:

malin, costa brava sa...

Jultåg med vagnar :)
Därför att det är till mina kids så mamma mätt och "ont i ryggen" kan få sitta lugnt i soffan och smutta på glögg isället för att engagera sig i barnlek under julen. :))))))

Tina sa...

Mobilsmycket "Star Angel" !!
Den vill jag vinna och ha på min mobil - mobilen är ett av mina arbetsredskap och jag behöver påminnelsen att ta hand om mitt inre även på jobbet. :-)

Annelie sa...

Tomteförklädet! Jag vill ge det till min mamma som skapar julstämning genom att rulla köttbullar, baka lussekatter och fixa annat gott på julbordet. Och för att hon aldrig har varit tomte på julafton!