torsdag 23 december 2010

Da'n före doppareda'n

Nu börjar det stressiga, men ändå så roliga! Igår slog vi in klappar och gjorde gotter till kl halv ett på natten då vi gav upp. Nu är maken på bolaget och ska dessutom hämta upp sin bästis som ska vara med oss i jul. Ikväll kommer syrran m familj och dottern kommer hit från sin pappa. Fullt hus med andra ord, men det är ju så jag vill ha det.

En bild på min engelska julkaka som jag alltid gör till jul. Fin va? Och god är den! Längtar till imorgon då vi får äta den.
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

Annelie sa...

Oj, jag blir imponerad varje gång jag tittar in på din blogg. Herregud vad du är fingerfärdig. God jul önskar jag dig och familjen!

Agneta sa...

Oh! Vad fin. Jag minns den engelska fruktkakan från när jag bodde i London... den var speciell.