lördag 16 oktober 2010

Tuff dag

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop
Idag åkte sonen och jag till mammas lägenhet och där mötte vi upp syster med sambo och yngste sonen. Vi skulle börja röja lite i hennes grejor... Maj gadd säger jag bara. Mammas devis var att inte slänga något i onödan, för det "kunde ju komma till pass någon gång". Därför sparades gamla kvitton, flygbiljetter från 1980 (!) jämte allehanda skräp och annat papper huller om buller. Det är ett digert arbete vi har framför oss innan vi är klara med allt insåg vi. Tur det finns vin!

Hittade lite gamla foton också, och det här är jag som liten. 14 månader var jag visst här. Söt va? ;) Hade glömt bort det här fotot så det var kul att hitta det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Söt tjej!

Annika sa...

Det var jag skom skrev, söt tjej i förra kommentaren...

Ninas skrivarlya sa...

Hihi. Tack Annika x 2. ;)