onsdag 6 februari 2013

Dagens mugg

God morgon alla. Hoppas ni sovit gott? Jag har faktiskt sovit hela natten i natt, och det mina damer och herrar, det hör till ovanligheterna! Jag brukar vakna minst en gång varje natt, så att få sova hela natten igenom, det är livgivande.

Nu är det dags för lite kaffe innan sonen vill att jag ska spela X-box med honom. Dagens mugg är den godaste att dricka kaffe ur. Min mamma-mugg...

Om ni hör någon som snarkar så är det jag... X-boxxxzzzzzzzzzzz.........


4 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Har också precis druckit kaffe, andra koppen redan...
Men det är så skönt att slå sig ner med datan och ha en kaffekopp bredvid sig.

Ha en fin dag!

Åsa Hellberg sa...

Vi spelade lite när sonen fick sitt första spel när han var sisådär 7-8, men jag blev aldrig särskilt bra motstånd:)

Hanna Lans sa...

Varför sover vi kvinnor så dåligt? Det är inte fota jag hör män klaga på samma sak?

Ninas skrivarlya sa...

Caroline: Visst är det härligt? Ha en fin dag du med. :)

Åsa: Haha. Nej, min sexårige son är mycket bättre än jag. Där ligger jag i lä.

Hanna: I mitt fall handlar det delvis om en snarkande make, men även om vi sover i skilda sovrum så sover jag dåligt. Men intressant det att män aldrig klagar. Det har jag inte tänkt på. Varför är det så?!