onsdag 29 augusti 2012

Inspirerande kväll

Ikväll var jag på Sture bibliotek och lyssnade på Pernilla Alm, Susanne Boll och Lars Rambe som pratade om sina böcker och sitt författarskap. Det var riktigt givande att lyssna på dem, och igenkänningsfaktorn var hög när de berättade om hur man kan (försöka) förena familjeliv med skrivande och att hitta tid för sig själv och sitt skrivande. efteråt gavs möjlighet att köpa böcker och jag köpte Lars bägge utgivna böcker. Spännande att läsa! Dessutom träffade jag systrarna från bloggen "Kära syster".
Från vänster: moderatorn och föreståndaren från Sture bibliotek (har pinsamt nog glömt hennes namn), Susanne, Pernilla och Lars.

Jag kände verkligen att det var så inspirerande att lyssna på dem, och nu ska jag verkligen ta tag i manuset och redigera klart det. Det där med tid... tja, det löser sig. Hoppas jag...

Nu ska jag ladda upp inför morgondagen då jag ska gå på Simonas releasefest! Wow! Hur ska jag klara av att jobba imorgon?! Nu ska jag bara packa kläder och smink och deo och ... och ... och ...

2 kommentarer:

Kära Syster sa...

Kul att ses! Lycka till med redigeringen, jag är själv i sluttampen, men man verkar kunna skriva om hur många gånger som helst... :)

/Anna

Andra intryck sa...

Kul! Hoppas vi ses ikväll, kom gärna fram och hälsa om du ser mig, är klädd i jeans, svart skjorta och är gravid :)
Emmelie