söndag 12 februari 2012

Härlig helg

Är så galet trött efter den här helgen så jag ska ta och lägga ner huvudet på min sköna kudde nu. Vi firade av min systers 40-årsdag med en fest där temat var 20-tal som jag berättat om tidigare. Det var riktigt roligt med mycket skratt, god mat och dans till ett liveband som spelade charlestonmusik. Helt perfekt. Vi kom inte i säng förrän kl 04! 


Nu är jag för trött för att börja söka reda på kameran och ladda över bilderna så ni kan få se en bild på klänningen. Det får bli imorgon istället.

Jag sitter och drömmer mig bort till inredningens vackra värld istället, och har suttit och tittat på gårdar till salu... Åh så mycket vackra hus det finns! Synd bara att de ska ligga så långt bort och att de ska vara så dyra...


Bjuder på en bild på en sak som jag funderar på att köpa. Älskar fattigmanssilver. Det är så himla vackert. Kan köpas HÄR.

Har ni haft en trevlig helg?

2 kommentarer:

Ebba Range sa...

Fint att festen blev lyckad och att du fick glädje av din hyrda klänning:)

Jag hade en riktigt rolig lördag.
Söndagen var jag vÄrkmästare:(

Hur är det med din Levaxindos? Kollat på sistone?

Var rädd om dig:))

Kram

Ninas skrivarlya sa...

Ebba: Ja det var absolut en härlig fest.

Usch, hoppas du mår bättre nu. Jag har inte kollat levaxinet sedan i oktober. Då sade den läkaren att jag skulle kolla nästa gång om ett år igen... Låter länge, men jaja. Han vet nog bäst den gode doktorn... :/

Kram