lördag 21 januari 2012

IB Laursen


Idag var maken och jag på Formexmässan som är en inköpsmässa för företagare. Vi behöver utöka vår webbutik med nya saker, och där på Formexmässan finns verkligen allt. Det finns så himla mycket fina saker som man skulle vilja ha för egen del, men man köper ju inget där. Man beställer bara till sin butik antingen fysisk butik eller webbutik.

Något jag älskar är IB Laursens underbara porslin, och jag bara gick och njöt av allt det vackra i deras monter. Vill verkligen ha allt av det, och även om det inte är så himla dyrt så kan jag ju bara inte köpa allt. Jag får väl köpa lite i taget... Här är några saker jag skulle vilja ha (allt porslin i rosa som ni märker... ):
Underbara gratängformar


Hjärtformar. I love them...



En vispskål to die for

Ljuvliga skålar


Gaaaahhh! Vill haaaaaaaa!

Alla bilder är lånade från nätet.

3 kommentarer:

Joanna Björkqvist sa...

Jättefin saker. Vi har faktiskt en sådan skål, fast i ljusblått. Den är inte heller dum! :)

Lotta, Västerås sa...

Jag gillar oxå IB Laursen !!! *ler*
Jag har inget från dom än, men jag har gått och sneglat på deras skålar och formar på en butik på Eriklund Shoppingcenter här i Västerås.

Anonym sa...

Erikslund...skulle det ju stå förstås.