fredag 19 augusti 2011

Zzzz....

Första veckan har gått och jag är så mördande trött (apropå mitt förra inlägg om deckare => deckare innehåller mord.... nej förlåt, det var långsökt, jag ber om ursäkt för den).

Hela veckan har gått till att städa, rensa, försöka få till ett datakonto (som fortfarande efter en vecka inte lyckats), bli lite briefad om eleverna, hitta kursböcker, hitta annat material, hitta en plan för upplägget, hitta praktikplatser till eleverna och mitt i detta kaos ska jag hitta min roll som lärare. Phu!! Men det ska nog gå bra hoppas jag.

Nu ska jag stänga ner twitter och facebook och ta och lägga mig. Imorgon ska jag fixa mina naglar! Woohooo!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du är trött! Första tiden på ett jobb är ju intensivt. Man måste komma in i allt och lära känna alla och så, blir bättre ska du se. Jag gillar din nya header jättemycket! Den är hur fin som helst med lite antik look.

Ninas skrivarlya sa...

Helena: Tack så mycket. Jag gillar också headern, den är väldigt mycket jag. :) Och visst är det så att det tar tid att komma i i nya jobbet. Men det blir nog bra får vi hoppas.