onsdag 10 augusti 2011

Make-over

Idag ska jag ta och gå till frissan. Det är hög tid om man säger så. Jag ska ju dessutom träffa mina kollegor imorgon för första gången, när vi ska på kick-off, och då måste jag ju se skaplig ut. Hihi... Inser att när jag har varit hemma och pluggat i 1,5 år, så har jag inte köpt särskilt mycket kläder (mest myskläder...), och mitt yttre har förfallit helt. Ska köpa nytt smink, klippa mig och kanske till och med fixa naglarna (om jag hinner...). Ikväll ska jag ta och färga håret också, för det var ett tag sen jag gjorde det ... Ska bli skönt att fixa till sig nu och bli ett nytt jag. :)

See you on the other side.

3 kommentarer:

Ebba Range sa...

Så imorgon blir du läckrare än vanligt då:-):-)
Fix, fix för Nina:-)
Kram

Anonym sa...

Hoppas få se bild av ditt nya jag...

Ninas skrivarlya sa...

Ebba: Haha! Ja om det vore så väl...
Kram

Helena: Det kommer. Håll ut. Håret ska färgas ikväll så det blir en bild senare ikväll i så fall. :)