måndag 1 augusti 2011

Snart dags...

Semestern börjar närma sig sitt slut, och därmed även min bloggpaus. Men än är det lite tid kvar. Ville bara att ni skulle veta det. Utifall att. Jag har börjat kika lite i era bloggar igen för att uppdatera mig lite (ok, jag har faktiskt läst lite under sommaren också, men inte orkat kommentera alla). Jobbar för fullt med min uppsats, samtidigt som jag börjar känna fjärilarna i min mage ge sig tillkänna inför jobbstarten den 11/8. Jobbet börjar med en kick-off, och sedan måndag 15/8 börjar jag jobbet med planering och sånt inför att eleverna kommer den 22:a. såja. Nu vet ni litegrannn i alla fall. Nu ska jag återigen återgå till semestern.

Återkommer måndag 8 augusti med full kraft igen. Bjuder fram till dess på en underbar vy från midnattssolens Tornedalen.

PS. Det här var ju himla kul att skriva blogginlägg igen. Jiihaa!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det var verkligen en underbar vy... Lycka till med nya jobbet!

Ninas skrivarlya sa...

Helena Milton: Visst är det?! Och tack! :)

Annika sa...

Dina inlägg är efterlängtade, ser fram emot att följa din blogg igen när din semester och paus är över. :)
Själv har jag återgått till blogg.se, känns mer hemma där jag varit så mycket längre.

Hoppas du haft en härlig sommar!
Kram

Desirée sa...

Ser framemot inlägg!

Anonym sa...

Kul att du är här igen, ser fram emot att förlja din författarkarriär :)