tisdag 1 mars 2011

God morgon

Såja. Nu har man vaknat pigg och utvilad igen. Eller inte. Som vanligt kom jag i säng alldeles för sent. Jag förstår verkligen inte varför jag inte kan lägga mig trots att jag är trött? Vad är problemet liksom?! Blir så less på mig själv, och varenda kväll säger jag gäspande till maken att ikväll minsann, DÅ ska jag komma i säng i tid. Jo tjena! Kommer i säng vid 23 i bästa fall, men skulle behöva lägga mig ännu tidigare. Typ 22.55 eller så ...

Då får vi se vad den här dagen innehåller då. Come on tuesday, bring it on.

4 kommentarer:

Cattis sa...

och jag lägger mig för tidigt med resultatet: dålig sömn.... men men uppsatsen måste skrivas med eller utan sömn i bagaget.

lycka till

kramkram

Ninas skrivarlya sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ninas skrivarlya sa...

Cattis: Usch ja. Jag förtränger uppsatsen någon dag till tror jag ...
Kramkram!

Ebba Range sa...

Inte lätt den där kampen om sömnen.
Utpräglad nattmänska som jag är tycker jag 23 är tidigt, men jag ska å andra sidan inte upp i ottan. Inatt blev det riktigt sent (el tidigt) eftersom jag igår kväll slocknade av i en nästan medvetslös slummer på soffan under hela kvällen.