lördag 23 mars 2013

God morgon

Ah, ljuvliga lördagsmorgon. Efter en stor balja te (russian Earl grey) är jag nu redo för att bita tag i manuset och se vad jag behöver göra enligt lektörens instruktioner. Jag fick lite att jobba med, men inte allt för mycket. Jag hinner bara jobba med manuset fram tills maken vaknar, för sedan blir det dags att jobba lite i köket så det blir klart.

Solen lyser ute och våren är på gång (även om det går saaaaaaaakta). Vad mer kan man begära?!

Vad ska ni göra idag?

5 kommentarer:

Agneta sa...

Jaa så härligt med lördag!
Jag ska fortsätta med mitt manus också ... går sååå långsamt och jag tvivlar på mig själv, på min förmåga, på min story och mitt sätt att skriva ... Men, jag vill inte ge upp, så då är det väl bara att fortsätta kämpa?!

Hoppas du får en bra dag!

Ninas skrivarlya sa...

Agneta: Jag känner igen känslan alldeles för väl. Det är just därför jag inte tagit tag i manuset förrän nu. Jag tvivlar för mycket på mig själv. Men nu ska vi kämpa på. Eller hur? :)

Hoppas på en fin dag för dig med.

Andra intryck sa...

Kul att du tagit tag i manuset igen! Heja!

Ebba Range sa...

Jag hurrar för att du kämpar på ... det är så värt det :)

Kati sa...

heja! du fixar det här.