onsdag 8 maj 2013

Slutredigering pågår.

Nu är rödpennan framme igen och manusbunten ligger och väntar. Nu är det sista redigeringen som är på G. Jag ska skicka in manuset innan sommaren tänker jag. Jag vet att det inte är en bra tidpunkt att skicka in manuset vid den tiden, men what the heck. Nu vill jag "bli av med manuset" och låta det flyga iväg och göra sitt hos förlagen. Jag har ingen lust att vänta till hösten om det ändå är klart.

Eller tänker jag fel? Ska jag vänta eller ska jag skicka iväg det när det är klart? Vad säger ni? 


6 kommentarer:

Kati sa...

jag förstår inte varför du inte skulle kunna skicka det nu. Det skulle iaf jag ha gjort. I värsta fall får du svar när de kommer tillbaka från semestern, men det borde iaf bli tidigare än om du skickar in det i höst...

Anonym sa...

Jag håller med! Skicka in det när du har det klart! Jättestort lycka till nu!
Kram

Annika Estassy sa...

Bättre före än direkt efter sommaren, gissar jag!

Andra intryck sa...

Skicka in det före sommaren, många manus som skrivs under sommaren och skickas in efter. Lycka till med redigeringen!

Anette sa...

Självklart ska du skicka det så fort som möjligt!

Du har jobbat så mycket med det så det skulle kännas skönt för dig att bara få iväg det tror jag.

kramar i massor och LYCKA TILL nu <3

Lovable sa...

Ut och iväg med manus! Det finns inga rätta tidpunkter enligt min erfarenhet. :-) Kram Helena