tisdag 3 juli 2012

Ingen bra (skrivar)dag

När vädret är fint ute så blir inte mycket skrivet. Just saying.

Dessutom är jag skitsur på mig själv. Jag hade spanat in världens finaste smyckeskrin på Tradera som skulle passa perfekt på hallbyrån. Jag bevakade den noga, lade in påminnelse i mobilen så jag inte skulle missa när auktionen slutade. Så jag satt sista minuterna och glodde på skärmen och ville vänta så länge som möjligt med att lägga bud så jag fick sista budet. Vad händer? Klockan stämmer inte så precis när jag lägger mitt bud, så är det för sent!!! Jag höll på att kasta ut datorn och börja gråta. Så mycket energi som jag lagt ner på det där j*vla skrinet, och så missar jag att lägga bud med EN SEKUND!!! Jag tror jag dör en smula.

Men Project Runway var i alla fall bra ... *positivt tänkande, positivt tänkande, positivt tänkande ...*

Gaaaahhhhhhhh!!!

Inga kommentarer: