måndag 30 augusti 2010

Jag - en stalker

Här i Enskede där jag bor finns många kändisar som också slagit ner sina bopålar. Vilket leder till att den patologiskt nyfikna jag självklart måste kolla in hur de bor. Linda Bengtzing bodde här i närheten men flyttade nyligen (exmaken tänkte köpa deras hus...), Annika Duckmark (hon som leder Lotto) bor på granngatan här... För att nämna några exempel. Idag gick jag en promenad efter jag lämnat sonen på dagis och som av en händelse så gick jag förbi Camilla Läckbergs hus. Hon bor bara 10 min långsam promenad från dagis... :)

Men nu kanske jag ska ta och göra något vettigt med mitt liv. Plugga t ex...

3 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Det verkar vara ett spännande område du bor i :)
Du har en award att hämta hos mig.
Kram!

Linda sa...

Ohhh.. där ser man. man kan ju inte låta bli att vara lite intresserad av de där kändisarna :P
Och jag som precis börjat läsa Camilla Läckbergs böcker. Spännande.

Tina sa...

Ha, ha, får jag ta på dig? ;-)